Het Ondersteuningsburo

Hét fullservice buro voor stichtingen en verenigingen

KLANTEN AAN HET WOORD

Hoeveel bezoekers op jouw website worden lid of donateur?

Download nu gratis onze whitepaper marketing automation en

ontdek de kans die je nu waarschijnlijk onbenut laat.

Backoffice &

Frontoffice

Leden- & donateursadministratie

Support

Fondsenwerving

Financiële

administratie

Een volledig inzicht in uw relatiebestand. Wij verzorgen het relatie-bestand voor verenigingen en stichtingen.

Data entry, betalingen, machtigingen en bedank-brieven. HOB verwerkt de respons van al uw DM en TM acties.

De financiële administratie is niet meer zo eenvoudig. Kent u alle ins en outs van de subsidiegevers en de eisen waaraan u moet voldoen?

Onze OPLOSSINGEN

Office Automation

Met behulp van onze online robots kunnen wij bijna alle repeterende werkzaam-heden automatiseren. 

Detachering specialisten

Je anonieme website bezoekers omzetten naar leden, donateurs of vrijwilligers.

Marketing

Automation

Business

Intelligence

Heeft u uw organisatie 100% inzichtelijk? Wij vertalen uw data naar inzichtelijke rapportages en dashboards.

Met meer dan 17 jaar ervaring is HOB een begrip bij stichtingen en verenigingen. Wat in 1999 begon met backoffice ondersteuning, voor met name patiëntenorganisaties, is uitgegroeid naar goede doelen en allerlei verenigingen en stichtingen. Van backoffice en frontoffice tot en met communicatie en (online) marketing.

Nieuws updates

"De ondersteuning door HOB verloopt prima en is professioneel. Mede dankzij HOB, is het beheer van onze stichting in veilige handen."

"

Martien Heus

Penningmeester

Stichting RLS

"HOB stelt ons in staat om ons belangrijkste doel te realiseren: het geven van HOOP en een POSITIEVE toekomst voor kinderen en de gemeenschappen waar zij leven."

"

Alex Haxton

Directeur

Emerge Kinder Fonds

Met onze op maat dienstverlening verzorgen wij op efficiënte wijze uw administratieve en secretariële processen.

HOB werft en detacheert uw professionals. Altijd mensen die zich met hart en ziel aan uw organisatie verbinden.

SPECIALIST IN BACKOFFICE & FRONTOFFICE ONDERSTEUNING

15

NOV

20

DEC

"

Alfred Jonker

Voorzitter Nederlandse Klinefelter vereniging

Met de detachering van onze vrijwilligers-coördinator kunnen wij ons vrijwilligers-beleid professioneel vormgeven. Ook in het werven van donaties en financiering voor onze projecten, is HOB een sterke partij."

Hét fullservice buro voor

stichtingen en verenigingen

SPECIALIST IN BACKOFFICE &

FRONTOFFICE ONDERSTEUNING

KLANTEN AAN HET WOORD

NIEUWS UPDATES

Met meer dan 17 jaar ervaring is HOB een begrip in de charitatieve sector.

 

Wat in 1999 begon met het geven van backoffice ondersteuning aan met name patiëntenorganisaties, is uitgegroeid tot een professioneel buro dat volledige ondersteuning biedt aan goede doelen organisaties, verenigingen en stichtingen.

 

Van backoffice en frontoffice tot en met communicatie en (online) marketing. Wat altijd hetzelfde is gebleven is de ‘Hoofd, Hart & Handen’-benadering. Het vinden van goede oplossingen en het geven van inzicht (hoofd), het op kwalitatief hoog niveau uitvoeren van diensten (handen) en altijd betrokken en vanuit het hart.

WEBINAR

Marketing automation

 

Op 15 november geeft HOB een webinar over Marketing automation

voor stichtingen en verenigingen. Patiënten-organisaties. Ontdek de mogelijkheden voor jouw organisatie en meld je gratis aan.

Meer info en aanmelden >

LAAT ONS JE TERUGBELLEN

Wil je met een van onze specialisten spreken aan de telefoon? Vul je gegevens in en we bellen je z.s.m. terug! Je kunt dit formulier ook gebruiken om ons een bericht te sturen.

VERZENDEN

Dank JE!

This field is required.

Voer alsjeblieft een geldig telnr. in 

Voer alsjeblieft een geldig e-mailadres in

This field is required.

Je bericht is succesvol verzonden.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

"

Bel ons vandaag

+31 (0)33 4450730

Bezoek ons

Stationsstraat 79-G, Amersfoort

WEBINAR

Medicijntekort

 

Op 20 december geeft HOB een webinar over Medicijntekort. Dreigt er ook voor jouw achterban binnenkort een tekort aan bepaalde medicijnen? En hoe ga je daar dan als organisatie mee om?

 

Meer info en aanmelden >

Bezoek ons

Stationsstraat 79-G, Amersfoort 

Wij houden niet van SPAM. Je gegevens zijn veilig bij ons.

Stationsstraat 79-G

3811 MH, Amersfoort

8.30 - 17.00 uur Maandag t/m Vrijdag